پروژه و مقاله، پايان نامه، تحقيق دانشجويي ، پاورپوينت موجود است.

پاورپوینت "تصفیه ی شیمیایی آب به روش فیلتر شنی"


پاورپوینت "تصفیه ی شیمیایی آب به روش فیلتر شنی"

تصفیه ی شیمیایی آب به روش فیلتر شنی-ppt

 

قسمتي از پاورپوينت:

تاريخچه

اشاره به روشهاي تصفيه آب در اسناد پزشكي زمانهاي قديم ، بيانگر آن است كه بين پاكيزگي آب و سلامتي بشر ارتباطي مستقيمي وجود دارد . روميان با ساختن حوضچه هاي شني در مسير كانالهايي كه آب شهر را تأمين مي كرد ند ذرات معلق همراه آب را جدا مي كردند . در شهر ونيز كه بر روي جزيره اي بدون منبع آ ب شيرين قرار گرفته است آ ب حاصل از بارندگي از طريق حياط ها و بامها به آ ب انبار ها ي شهر هدايت مي شد و در مسير حركت خوداز فيلتر هاي شني نيز عبور مي كرد . اولين نوع از اين آب انبارها ، در حدود 5 قرن پس از ميلاد مسيح براي تهيه آب جهت مصارف خصوصي و عمومي ساخته شد.

فیلترشنی

فيلتر شنی دستگاهی است که با صاف نمودن (فيلتر اسيون) فيزیکی آب باعث حذف ذرات معلق موجود درآن نظير گل، رنگ، مواد آلی، پلانکتون، باکتریها و ذرات حاصل از خوردگی تا قطر 50 میکرون می شود.در این دستگاه، آب حاوی ذرات معلق را از بستری از ذرات یک ماده که میتواند شن و یا ذغال آنترایست(فيلتر کربن اکتيو) باشد عبور میدهند. در اثر عبور آب از خلل و فرج بين ذرات شن، مواد معلق آب گير کرده و آب تقریبا عاری از مواد معلق، بدست میآید. البته جمع شدن ذرات معلق در خلل و فرج فيلتر، باعث افزایش افت فشار میگردد که اگر این افت فشار از حد معينی تجاوز نماید، باید صافی را شستشو داد.

 

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 18

حجم فايل: 4588 كيلوبايت


توجه: تمامی فایل های این فروشگاه بصورت zip می باشد. لطفا پس از دانلود آن را از حالت فشرده خارج نمایید در صورت نداشتن برنامه winrar آنرا از اینجا دانلود کنید.

* در صورت بروز مشكل در خريد فايل مي توانيد از طريق ايميل و شماره تماس با ما در ارتباط باشيد.*


مبلغ واقعی 12,500 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1147

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این سایت با هدف کمک به محققان و دانشجویانی که به دنبال مقالات ، مطالب علمی و درسی می باشند شروع به کار کرده است امید است بتواند در این راه گامی هرچند ناچیز بردارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما