قسمتي از پاورپوينت:
مدیریت به عنوان دستیابی به مقاصد از پیش تعیین شده (بر اساس اهداف و ماموریتها) از طریق کارکردن با افرادی چون کارکنان و پیمانکاران تعریف شده است. تفاوت بین مدیریت اماکن و مدیریت کارکنان این است که مدیریت اماکن با استفاده از وسایل یا ساختمان ها به دستیابی به ماموریت اماکن کمک می کند و مدیریت براینکه چگونه افراد می توانند جهت دستیابی به اهداف اماکن کمک کنند تمرکز دارد انگیزش تنها یک مولفه در فرآیند مدیریت است و هم در اجرا و هم در کنترل دخیل میباشد.انگیزش شامل سه جزء اصلی است: ·بر انگیختن فرد ·شغل انگیزاننده ·محیط به عنوان یک نیروی انگیزاننده
فرمت: ppt
تعداد صفحات: 17
حجم فايل: 2098 كيلوبايت
توجه: تمامی فایل های این فروشگاه بصورت zip می باشد. لطفا پس از دانلود آن را از حالت فشرده خارج نمایید در صورت نداشتن برنامه winrar آنرا از اینجا دانلود کنید.
* در صورت بروز مشكل در خريد فايل مي توانيد از طريق ايميل و شماره تماس با ما در ارتباط باشيد.*
مبلغ واقعی 13,000 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 10,400 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا