پروژه و مقاله، پايان نامه، تحقيق دانشجويي ، پاورپوينت موجود است.

پاورپوینت "مرمت ابنيه تاريخي خانه قريشي آمل"


پاورپوینت "مرمت ابنيه تاريخي خانه قريشي آمل"

مرمت ابنيه تاريخي خانه قريشي آمل-ppt

 

قسمتي از پاورپوينت: برای شناخت ارزش واقعی اثر لازم است که در ذهن طراح خطوط اصلی بنا مجسم و ترسیم شود . به این منظور ، باید مطالعات مقاطعی که اثر در آن زمان شگل گرفته مورد بررسی قرار گیرد و با استعانت از روشها و شیوه های متداول در آن مقطع خاص زمانی ، وجوه تشابه آثار شناسایی شود و اثر در کمال سلامت خود بطور تجسمی ترسیم گردد. این بررسی در واقع بخش مطالعات تطبیقی و شبیه سازی برای دستیابی به شیوة ساخت بناست و همراه با مطالعات متون مربوط به اثر تاریخی ، خطوط اصلی معماری را ازتمامی جهات بر ما روشن می دارد . این شناسایی و تجسم کمک شایان توجهی به بناست ، زیرا مداخلات احتمالی ما درآن صورت شخصی و اختیاری نمی گیرد و جهتی مستند و تاریخی پیدا می کند ؛ این مطالعات از دو جنبه معمار مرمتگر را یاری می دهد :

1ـ شناخت کامل تمام مسائل مربوط به سازه و سیمای یک بنا در زمان احداث آن .

2ـ استفاده از آن شناخت برای احیا و تعمیر بنا.

فقدان بخشی از بنا در مواقعی ما را در مقابل را ه حلهای مختلف برای مرمت و احیای آن قرار می دهد. بنابراین ، با توجه به مراحل فوق الذکر ، خط و شیوة علمی و مدون مرمت را با در نظر گرفتن زمان تاریخی و امکانات امروزی انتخاب می کنیم .

 
فرمت: ppt

تعداد صفحات: 112

حجم فايل: 59318 كيلوبايت

 

توجه: تمامی فایل های این فروشگاه بصورت zip می باشد. لطفا پس از دانلود آن را از حالت فشرده خارج نمایید در صورت نداشتن برنامه winrar آنرا از اینجا دانلود کنید.

* در صورت بروز مشكل در خريد فايل مي توانيد از طريق ايميل و شماره تماس با ما در ارتباط باشيد.*

 


مبلغ واقعی 22,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 17,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1372

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این سایت با هدف کمک به محققان و دانشجویانی که به دنبال مقالات ، مطالب علمی و درسی می باشند شروع به کار کرده است امید است بتواند در این راه گامی هرچند ناچیز بردارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما