معماری سازمانی و باز مهندسی فرآیندها-ppt
قسمتي از پاورپوينت: در گذشته سازمانها و شرکتها فقط یک ارباب موثر ( سرمایه گذار/ مدیر ) داشت اما اینک دو ارباب موثر(سرمایه گذار/ مدیر– مشتری) دارد و باید جهت خشنودی سرمایه گذار/ مدیر، رضایت مشتری جلب گردد. مشتری به ساختار، روشهای اداری و مالی ، فرهنگ سازمانی و ... توجهی ندارد او فقط به نتیجه و ارزشی که به او تحویل می شود توجه دارد . این پایه و اساس سازمانهای فرآیند محوراست .
هدف مهندسی مجدد ، سازمانها نبوده بلکه فرآیندها هستند (همه سازمانها و شرکتها از ترکیب فرآیندها بوجود آمده اند . در حقیقت فرآیندها همان فعالیتهای اصلی هستند که سازمانها و شرکتها انجام می دهند .)
مهندسی مجدد در پی سازماندهی مجدد کار و نه کاهش نیروی انسانی است . مهندسی مجدد کوچک سازی نیست. مهندسی مجدد کار را حذف می کند نه شغل یا افراد را . مهندسی مجدد به معنای کار بیشتر با امکانات کمتر است .
فهرست مطالب
وضعيت دولتهاي سنتی از نظر شهروندان
Process فرآيند
تفاوت میان وظیفه و فرآیند
تفاوت ویژگیها در سیستم وظیفه ای و فرآیندی
تفاوت روش های سنتی و فرآیندی
ضرورت ایجاد سازمانها
چگونگی تاثیر تغییر فرآیندها بر بخشهای مختلف سازمان
وضعیت اداره و خصوصیات کارهای فرآیند محور
تعریف مهندسي مجدد فرآيند ها
روش هاي تحول و بهبود فرآيند ها
راه حل های کلی مورد استفاده در بازمهندسی
چهره سازمانهای قرن 21
کلیات اقدامات اجرائی مهندسی مجدد
متدولوژی و مراحل مهندسي مجدد
زنجيره ی ارزش افزوده در سازمان های خدماتی
روش مهندسی مجدد
مراحل طراحی پياده سازی و استقرار فرآيندها
زمان بندی اجرايي
فرمت: ppt
تعداد صفحات: 52
حجم فايل: 389 كيلوبايت
توجه: تمامی فایل های این فروشگاه بصورت zip می باشد. لطفا پس از دانلود آن را از حالت فشرده خارج نمایید در صورت نداشتن برنامه winrar آنرا از اینجا دانلود کنید.
* در صورت بروز مشكل در خريد فايل مي توانيد از طريق ايميل و شماره تماس با ما در ارتباط باشيد.*
مبلغ واقعی 12,500 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا