مقایسه تئوریکی تجربی تبلیغات و تأثیر آن بر مصرف
چکیده:
در دنیای رقابتی امروز، بازاریابی برای هر نوع حرکت آگاهانه و هدفمند در بازار ضروری بوده بطوری که نقش آن در آغاز و انجام تمامی تلاش ها از جمله تولید محصولات و ارائه خدمات مطلوب به جامعه به وضوح قابل مشاهده است. از طرف دیگر، در عصر حاضر که مفاهیم ارتباطات، رقابت، مشتری گرایی و . . . باهم پیوند خورده است، تبلیغات به عنوان عنصری از آمیخته بازاریابی ، نقش محوری در حفظ و بقاء سازمان ها، با شناساندن و معرفی محصولات، ایفا می کند. به عبارتی دیگر، تبلیغات یکی از ابزارهای شناخته شده بازاریابی برای گسترش نفوذ در بازار و عامل مهم مصرف محصولات است (خواجه زاده، 1383).
در مقاله حاضر سعی شده است تا مستند به مرور ادبيات موضوعي مربوط به عنوان تحقيق، با استفاده از مقايسه تئوريكي برخي تحقيقات تجربي انجام شده در مورد تبلیغات و تأثیر آن بر مصرف مشتریان در حوزه های مختلف، به ارائه يك نوآوري تئوريكي برگرفته از نتايج تحقيقات مذكور پرداخته شود. براين اساس نتايج تحقيقات تجربي اشاره شده، مورد مقايسه تئوريكي قرار گرفته و شباهت ها و تفاوت هايشان استخراج شدهاند. در بخش شباهت ها به چهار مورد: ارتباط مثبت تبلیغات و مصرف محصولات، بررسی اثرات تبلیغات در جامعه ای خاص، بررسی اثرات تبلیغات در سازمان های انتفاعی و عدم توجه به اثر تبلیغات از لحاظ بازه زمانی و در بخش تفاوتها نيز به دو مورد: بررسی اثر تبلیغات در سازمان های مختلف و بررسی تبلیغات در رسانه ها و عرصه های مختلف، اشاره شده است.
فرمت: doc
تعداد صفحات: 11
حجم فايل: 81 كيلوبايت
توجه: تمامی فایل های این فروشگاه بصورت zip می باشد. لطفا پس از دانلود آن را از حالت فشرده خارج نمایید در صورت نداشتن برنامه winrar آنرا از اینجا دانلود کنید.
مبلغ واقعی 12,500 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا