پروژه و مقاله، پايان نامه، تحقيق دانشجويي ، پاورپوينت موجود است.

پاورپوینت "ورزش سواركاري"


پاورپوینت "ورزش سواركاري"

ورزش سواركاري-ppt

 

قسمتي از پاورپوينت:

تاریخچه سوارکاری

قبل از آن که اسب توسط انسان رام شود، مردم از ارابه استفاده می‌کردند و آن‌ها را به حیواناتی از چون گاو یا الاغ وحشی می‌بستند. بستن ارابه به اسب‌های کوتاه قد خیلی دشوار نبود، در حالی که سوار شدن بر کمر اسب باعث وحشت و رم کردن آن می‌شد.

مهار و تربیت کردن اسب‌ها در زندگی مردم اوراسیا تحول و تأثیرات فراوانی به دنبال داشت. در حالی که در گذشته طی کردن مسافت‌های طولانی غیرممکن به نظر می‌رسید، انسان توانست به کشف سرزمین‌های جدید و کشور گشایی بپردازد. کم‌کم وسایلی برای هدایت و تسلط بیشتر بر اسب مانند زین و رکاب (که از اختراعات چینی‌ها می‌باشند) ساخته شدند و در اختیار سوارکاران قرار گرفتند.

تربیت و پرورش اسب نیز، به خصوص در خاورمیانه اهمیت بسیاری یافت و صحرانشینان این مناطق به پرورش و نگاه‌داری اسب‌های اصیل عربی پرداختند. سوارکاری تا اواخر قرن پانزدهم، بیشتر در جنگ‌ها معمول بود. البته در بعضی از کشورها مانند ایران باستان، به‌عنوان ورزش و سرگرمی نیز مورد توجه قرار می‌گرفت (مانند بازی چوگان)، ولی جنبهٔ هنری آن از اواخر قرن پانزدهم میلادی به بعد اهمیت یافت. سرانجام در اواخر قرن نوزدهم، با پیشرفت صنعت و جایگزین کردن اسب‌ها توسط ماشین‌آلات، سوارکاری جنبهٔ ورزشی و سرگرمی که امروزه مشاهده می‌شود را به خود گرفت.

 

فهرست مطالب:

  • تاریخچه سوارکاری
  • رشته هاي ورزشی سوارکاری
  • اسب دوانی
  • از مسابقات National Hunt Racing
  • Phar Lap
  • منبع

 

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 19

حجم فايل: 1966 كيلوبايت


توجه: تمامی فایل های این فروشگاه بصورت zip می باشد. لطفا پس از دانلود آن را از حالت فشرده خارج نمایید در صورت نداشتن برنامه winrar آنرا از اینجا دانلود کنید.

* در صورت بروز مشكل در خريد فايل مي توانيد از طريق ايميل و شماره تماس با ما در ارتباط باشيد.*


مبلغ واقعی 8,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 3154

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این سایت با هدف کمک به محققان و دانشجویانی که به دنبال مقالات ، مطالب علمی و درسی می باشند شروع به کار کرده است امید است بتواند در این راه گامی هرچند ناچیز بردارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما