پروژه و مقاله، پايان نامه، تحقيق دانشجويي ، پاورپوينت موجود است.

پاورپوینت "کابرد الکتریسیته و مغناطیس در پزشکی"


پاورپوینت "کابرد الکتریسیته و مغناطیس در پزشکی"

کابرد الکتریسیته و مغناطیس در پزشکی-ppt

 

قسمتي از پاورپوينت:

ادعاهای فریبنده در مورد خاصیت درمانی الکتریسیته و مغناطیس در تاریخ پزشکی فراوان به چشم می خورد. گروهی از متخصصان پزشکی که سردمداران اولیه چنین درمانهایی بودند، تلاش می کردند دیگران را متقاعد کنند که همه بیماریها با الکتریسیته ارتباط دارند و در صورت کاربرد درست الکتریسیته می توان آنها را درمان کرد. یکی از مشهورترین این ادعاها اصل « مغناطیس حیوانی» بود که فرانتز مسمر در نیمه دوم قرن هیجدهم آن را مطرح کرد و مسمریسم نام گرفت. او عقیده داشت که می تواند همه انواع بیماریها را با استفاده از سطل (لوله ای از آب جوشیده که دارای ماده مغناطیسی می باشد) درمان کند. نظرات اغواکننده او باعث گریختن وی از وین و پاریس شد و در سال 1785 شیوه درمانی او منسوخ شد.

بررسیهای اخیر دانشمندان در زمینه های گوناگون دانش به ما کمک کرده است تا الکتریسیته و کاربرد آن را در پزشکی بهتر بشناسیم. در حال حاضر از الکتریسیته به نحو کنترل شده ای در تشخیص و درمان بسیاری از بیماریها استفاده می شود. کاربرد کنترل نشده الکتریسیته ممکن است باعث مرگ شود.

این مبحث را با بررسی شوک الکتریکی و خطرهای احتمالی آن در کلنیک یا بیمارستان آغاز می کنیم. سپس درباره برخی از کاربردهای کنترل شده الکتریسیته در پزشکی سخن به میان می اید. به علاوه از کاربردهای الکتریسیته با بسامد بالا در بدن (جراحی الکتریکی و دیاترمی)، اندازه گیری مقاومت پوست، شیوه های مغناطیسی مانیتورینگ جریان خون، الکتروآنستزیا یا بیهوشی الکتریکی، فوتوگرافی kirlian و طب سوزنی نیز بحث می شود.

 

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 44

حجم فايل: 3771 كيلوبايت


توجه: تمامی فایل های این فروشگاه بصورت zip می باشد. لطفا پس از دانلود آن را از حالت فشرده خارج نمایید در صورت نداشتن برنامه winrar آنرا از اینجا دانلود کنید.

* در صورت بروز مشكل در خريد فايل مي توانيد از طريق ايميل و شماره تماس با ما در ارتباط باشيد.*


مبلغ واقعی 6,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 4,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1532

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این سایت با هدف کمک به محققان و دانشجویانی که به دنبال مقالات ، مطالب علمی و درسی می باشند شروع به کار کرده است امید است بتواند در این راه گامی هرچند ناچیز بردارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما