پروژه و مقاله، پايان نامه، تحقيق دانشجويي ، پاورپوينت موجود است.

پاورپوینت "معماری ارگانیک (خانه آبشار)"


پاورپوینت "معماری ارگانیک (خانه آبشار)"

معماری ارگانیک (خانه آبشار)-ppt

 

قسمتي از پاورپوينت:

لغت ارگانیک در لغت نامه ها به عناوین مختلف ترجمه شده است. كه عبارتنداز:عالی،بدست آمده از سازوارهای زنده،وابسته به اندام،تن مایه و...اثر ارگانیک به اثری گفته میشود که مانند گیاه وموجودی زنده کاملا به صورتی پویا درجهات مختلفی رشد کرده باشد و هیچ عاملی به جز نیروهای حیاتی مانع رشد آن نشده باشد. نمونه این آثار کلیه پدیده ها و موجودات طبیعی مختلف عالم است.انسان به عنوان نماینده خدا درروی زمین بادرک اصول پویا و حیاتی عالم طبیعت خود دست به آفرینش میزند،آفرینش ارگانیک كه نمونه های این نوع شکل گیری در تاریخ معماری کشورمان نیز فراوان است از آن جمله میتوان به شهرسازی کاملا ارگانیک وانسانی بافتهای قدیمی (نمونه بارزآن ارگ بم)معماری طبیعی واقلیمی ایرانی استفاده از مصالح متناسب با اقلیم وبسیاری از موارد دیگر نام برد.

و بالاخره ويوله لودوك ( 1879-1814 ) ، معمار معروف فرانسوي كه بر اساس ضد ضوابط هنرهاي زيبا قيام كرد ، سازه ساختمان هاي گوتيك را سازه پويا مي دانست . « وي معماران را ترقيب كردكه قوانين طبيعي خلقت را به كار گيرند . همانند مجسمه سازان قرون وسطي كه گياهان و حيوانات را مطالعه مي كردند تا بفهمند كه چگونه فرمهاي آنها همواره يك عملكردي را نشان مي دهند و يا خود را با خصوصيات ارگانيسم تطبيق مي دهند . لودوك بر اين نظر بود كه « ارتباط بين عملكرد و سازه يك اصل زير بنايي در معماري قرون وسطي بود و بايد به عنوان يك اصل مهم ، راهنماي هنرمندان مدرن باشد » .

لذا مي توان بيان نمود كه عقايد رمانتيك هاي اروپا و آمريكا ، بالاخص نظرات آنها در مورد طبيعت و قوانين طبيعي ، زير بناي فكري معماري ارگانيك را تشكيل مي دهد . معماري ارگانيك در آمريكا در قرن 19 توسط فرانك فرنس و لوئيس ساليوان شكل گرفت اوج شكوفايي اين نظريه را مي توان در نيمه اول قرن بيستم در نوشتارها و طرح هاي فرانك لويدرايت مشاهده كرد .

 

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 45

حجم فايل: 8367 كيلوبايت

 
توجه: تمامی فایل های این فروشگاه بصورت zip می باشد. لطفا پس از دانلود آن را از حالت فشرده خارج نمایید در صورت نداشتن برنامه winrar آنرا از اینجا دانلود کنید.

* در صورت بروز مشكل در خريد فايل مي توانيد از طريق ايميل و شماره تماس با ما در ارتباط باشيد.*

 


مبلغ واقعی 6,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 4,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1063

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این سایت با هدف کمک به محققان و دانشجویانی که به دنبال مقالات ، مطالب علمی و درسی می باشند شروع به کار کرده است امید است بتواند در این راه گامی هرچند ناچیز بردارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما