پروژه و مقاله، پايان نامه، تحقيق دانشجويي ، پاورپوينت موجود است.

پاورپوینت "تولید چابک"


پاورپوینت "تولید چابک"

تولید چابک-ppt

قسمتي از پاورپوينت: —توليد چابك مفهومي است كه طي سالهاي اخير عموميت يافته و توسط توليدكنندگاني كه خـود را براي افزايش عملكرد آماده مي كنند، به عنوان استراتژي موفق پذيرفته شده است. هدف سيستم توليد چابك قراردادن شركت جلوتر از رقباي آن است. توليد چابك در محيط رقابتي امروز نوعي توانايي در شركت ايجاد مي كند تا بتواند به تغييرات سريع بازار پاسخگو باشد. سازمانهاي توليدي چابك محصولاتي با كيفيت بالا، بدون اشكال، با زمان انتظار كوتاه، همراه با ارتقا و قابليت شكل دهي مجدد توليد مي كنند. توليد چابك يك استراتژي كسب و كار هدفدار است كه شركت را باتوجه به توانمنديهايش بــراي موفقيت در قرن بيست و يكم آماده مي سازد.

در محيطي كه امروز در آن مشغول به كار هستيم يكي از مهم ترين فاكتورهاي بقا و پيشرفت يك شركت، چابکی آن است. شركت ها در اين محيط، چگونه بايد عمل كنند تا بتوانند در عين اين كه خود را حفظ مي كنند از تغييرات، حداكثر منفعت را برده و هر چه بيشتر در راه پيشرفت گام بردارند. سيستم توليدي چابك روشي جديد براي مقابله با اين چالش است. صنعت توليد همواره در شرف تغيير پارادايم بوده است. اين تغيير از صنعت دستي به توليد انبوه سپس به توليد ناب و در عصرحاضر به توليد چابك درحال گذار بوده است.

 

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 13

حجم فايل: 3640 كيلوبايت

 

توجه: تمامی فایل های این فروشگاه بصورت zip می باشد. لطفا پس از دانلود آن را از حالت فشرده خارج نمایید در صورت نداشتن برنامه winrar آنرا از اینجا دانلود کنید.

* در صورت بروز مشكل در خريد فايل مي توانيد از طريق ايميل و شماره تماس با ما در ارتباط باشيد.*

 


مبلغ واقعی 2,500 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 3360

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این سایت با هدف کمک به محققان و دانشجویانی که به دنبال مقالات ، مطالب علمی و درسی می باشند شروع به کار کرده است امید است بتواند در این راه گامی هرچند ناچیز بردارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما