پروژه و مقاله، پايان نامه، تحقيق دانشجويي ، پاورپوينت موجود است.

پاورپوینت "بررسی مدل هنسن در شهرسازی"


پاورپوینت "بررسی مدل هنسن در شهرسازی"

بررسی مدل هنسن در شهرسازی-ppt

 

فهرست مطالب

  • žمقدمه ž
  • پیشینه مدل ž
  • مدل هنسن ž
  • شمای کلی مدل ž
  • مثال ž
  • مزایا و محدودیت ها

 

قسمتي از پاورپوينت:

پيشينه مدل هنسن:

مدل هنسن در سال 1959 در آمریکا توسط فردی به نام ”هنسن“ ابداع شد و یکی از نخستین نمونه های کاربردی در امر پیش بینی مکان جمعیت است. مدل هنسن مدلی است جهت تخصیص مازاد جمعیت به مناطق مختلف.

مقدمه:

اصولاً در برنامه ریزی، مدل ها ابزاری در جهت پیش بینی، تخمین، برآورد و تست سیاست ها هستند. مدل نمادی از واقعیت است که مهمترین ویژگی های وضعیت دنیای واقعی را به صورت ساده و کلی بیان می دارد و وسیله ای است در دست برنامه ریز، برای ارایه واقعیاتی که در دنیای خارج وجود دارند که در نتیجه فرصت محاسبه تغییرات برای برنامه ریز فراهم می گردد. مدل های جاذبه ای تقریبا بیش از هر مدل ریاضی دیگری در مطالعات برنامه ریزی و حمل و نقل بکار برده شده است.

مدل های جاذبه ای بر اساس روابطی که در زمینه علوم فیزیکی کشف و در علوم اجتماعی بکار برده شده، بوجود آمده اند. علت نام گذاری خاص این مدلها این است که در آن روابط متقابل انسانی بر اساس مفهوم جاذبه نیوتونی استوار گردیده است. در کاربرد مفهوم جاذبه در تحلیل سیستم های شهری، جاذبه میان دو جسم به عنوان مقدار رابطه متقابل دو منطقه تفسیر گشته است. میزان رابطه متقابل میان دو یا بیش از دو ناحیه، تناسب مستقیمی با اندازه (یا نیروی جاذبه) نواحی، وتناسب معکوس با فاصله میان نواحی و جاذبه نسبی نواحی رقیب دارد.

 

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 25

حجم فايل: 333 كيلوبايت

 

توجه: تمامی فایل های این فروشگاه بصورت zip می باشد. لطفا پس از دانلود آن را از حالت فشرده خارج نمایید در صورت نداشتن برنامه winrar آنرا از اینجا دانلود کنید.

* در صورت بروز مشكل در خريد فايل مي توانيد از طريق ايميل و شماره تماس با ما در ارتباط باشيد.*

 


مبلغ واقعی 15,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1162

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این سایت با هدف کمک به محققان و دانشجویانی که به دنبال مقالات ، مطالب علمی و درسی می باشند شروع به کار کرده است امید است بتواند در این راه گامی هرچند ناچیز بردارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما