پروژه و مقاله، پايان نامه، تحقيق دانشجويي ، پاورپوينت موجود است.

روش تحقيق "اثر به كار گيري استانداردهاي حسابداري در كيفيت حسابداري "


روش تحقيق "اثر به كار گيري استانداردهاي حسابداري در كيفيت حسابداري "

اثر به كار گيري استانداردهاي حسابداري در كيفيت حسابداري

چكيده: با گذشت حدود 10 سال از زمان الزام بکارگیری رهنمودها و استانداردهای حسابداری توسط کلیه شرکت های سهامی عام کشور ، تحقیق حاضر در صدد است تا اثر بکارگیری استانداردهای حسابداری را بر کیفیت حسابداری مورد بررسی قرار دهد . نمونه تحقیق متشکل از 75 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برای دوره زمانی 87-1375 است . مطابق تحقیق بارث و همکاران (2008) مدیریت سود ، شناسایی به موقع زیان و مربوط بودن ارزش به عنوان معیارهای کیفیت حسابداری در نظر گرفته شد . براي آزمون مدل ها از روش رگرسيون چند متغيره و لاجیت در دوره قبل و بعد از بکارگیری استانداردهای حسابداری استفاده شد . نتيجه آزمون مدل ها در مجموع نشان داد كه الزام بکارگیری استانداردها منجر به افزایش شناسایی به موقع زیان وکاهش مدیریت سود و مربوط بودن ارزش گردید . از اینرو ، با توجه به یافته های تحقیق ،کیفیت حسابداری از منظر مدیریت سود و شناسایی به موقع زیان ، افزایش ولی از منظر مربوط بودن ارزش ، کاهش یافت .

 

فرمت: pdf

تعداد صفحات: 20

حجم فايل: 472 كيلوبايت

 

توجه: تمامی فایل های این فروشگاه بصورت zip می باشد. لطفا پس از دانلود آن را از حالت فشرده خارج نمایید در صورت نداشتن برنامه winrar آنرا از اینجا دانلود کنید.


مبلغ واقعی 2,353 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1064

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این سایت با هدف کمک به محققان و دانشجویانی که به دنبال مقالات ، مطالب علمی و درسی می باشند شروع به کار کرده است امید است بتواند در این راه گامی هرچند ناچیز بردارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما