پروژه و مقاله، پايان نامه، تحقيق دانشجويي ، پاورپوينت موجود است.

روش تحقيق "بررسی و مقایسه تغییرات ضربان قلب و فشارخون در افراد مبتلا به ناهنجاری هایپرکایفوزیس و افراد سالم"


روش تحقيق "بررسی و مقایسه تغییرات ضربان قلب و فشارخون در افراد مبتلا به ناهنجاری هایپرکایفوزیس و افراد سالم"

بررسی و مقایسه تغییرات ضربان قلب و فشارخون در افراد مبتلا به ناهنجاری هایپرکایفوزیس و افراد سالم در سه وضعیت قبل، حین و بعد از فعالیت ورزشی

قسمتي از متن:  چگونگی وضعیت بدني از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا دگرگونی های ناشی از آن، سایر اندامها مانند سیستم قلبی عروقی را تحت تاثیر قرار میدهد. ناهنجاری های ستون فقرات را می توان از جدی ترین پیامدهای زندگی صنعتی و کم تحرک دانست که آثار نامطلوبی بر عملکرد روانی، اجتماعی و فیزیولوژیک افراد می گذارند . در این میان اختلالات فیزیولوژیک ناشی از وضعیتهای نامطلوب بدنی اهمیت خاصی دارند. بنابراین بررسی فشار خون و ضربان قلب افرادی که دارای ناهنجاری های ستون فقرات هستند می تواند ابزار مهم و مفیدی در تعیین سطح سلامت این افراد باشد. همچنین بررسی روند تغییرات متغیرهای فشار خون و ضربان قلب آنها در هنگام انجام فعالیت بدنی می تواند در شناسائی وضعیت قلبی عروقی اشان در زمان انجام فعالیت های بدنی کمک شایانی نماید.

 

فرمت: doc

تعداد صفحات: 15

حجم فايل: 55 كيلوبايت

 

توجه: تمامی فایل های این فروشگاه بصورت zip می باشد. لطفا پس از دانلود آن را از حالت فشرده خارج نمایید در صورت نداشتن برنامه winrar آنرا از اینجا دانلود کنید.


مبلغ واقعی 2,500 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1124

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این سایت با هدف کمک به محققان و دانشجویانی که به دنبال مقالات ، مطالب علمی و درسی می باشند شروع به کار کرده است امید است بتواند در این راه گامی هرچند ناچیز بردارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما