پروژه و مقاله، پايان نامه، تحقيق دانشجويي ، پاورپوينت موجود است.

روش تحقيق "بررسی تاثیر برند بر خرید محصولات کاله"


روش تحقيق "بررسی تاثیر برند بر خرید محصولات کاله"

تحقيق "بررسی تاثیر برند بر خرید محصولات کاله" به صورت ورد (word)

قسمتي از متن: یکی از راه های ارتباط با مشتری و جذب آن ارتباط برقرار کردن از طریق نام تجاری یا برند می باشد، که این مسأله در بازاریابی دارای اهمیت بسیار زیادی است. اگر یک شرکت تمایل دارد که از طریق نام تجاری خود ارتباط عمیق و معناداری با مشتریان خود پیدا کند ناگزیر است در جستجوی نقاط مشترک تمایلات و علایق واحد با آنها باشد. نام تجاری باید قادر باشد قلب و روح مخاطب خود را تسخیر کند. اعتبار شرکت به خصوصیات مختلفی از قبیل ادراک خریداران، معروفیت، خوبی و بدی، قابلیت اتکا، درستکاری، معتبر بودن و...تعریف می شود.

 

فهرست مطالب:

بیان مسأله تحقیق

فرضیه های تحقیق

مدل مفهومی

عملیاتی کردن متغییرها

نمونه پرسشنامه

نتایج به دست آمده از پرسشنامه

 

فرمت: doc

تعداد صفحات: 9

حجم فايل: 219 كيلوبايت

 

توجه: تمامی فایل های این فروشگاه بصورت zip می باشد. لطفا پس از دانلود آن را از حالت فشرده خارج نمایید در صورت نداشتن برنامه winrar آنرا از اینجا دانلود کنید.

 


مبلغ واقعی 13,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1347

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

این سایت با هدف کمک به محققان و دانشجویانی که به دنبال مقالات ، مطالب علمی و درسی می باشند شروع به کار کرده است امید است بتواند در این راه گامی هرچند ناچیز بردارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما